piatok 22. júla 2011

Lip balm

Ahojte :) Prinášam nový článok ktorý bude o mojej závislosti konkrétne na balzamy na pery.Rada si kupujem nové a nové milujem ked si nejaký kupim otváram ho a som zvedavá aký bude...farba,vona...preto som aj odfotila čo mám doma :) Su na dvoch fotkách aby boli lepšie vydieť.




Od lava-Manofaktura (hroznové víno a bambucké maslo) najprv sa mi zdal dobrý pekne vonel ale je moc tekutý skoro taká voda a ked sa vám dostane do ust jeho chuť je zlá čiže ho používam na noc.

Vitalos čerešna-Dobrý mastný no jeho vona mi už tak trochu začína vadiť.

Yves Rocher na obrázku mandla,hroznové víno,bambucké maslo (obal som omylom strhla čiže ten biely ) tieto balzamy boli kOrbit žuvačkám a určite ste ich v obchode vydeli.Ja som si tieto balzamy oblubila pekne vonaju,hydratuju.

Weleda-Tento balzam je čisto prírodný ma super zloženie má vonať po ruže a vanilke...

Labello Hydro Care-Fajn balzam

Labello Sos-Tento balzam v tube mám už 2x je fajn na veľmi suché a popraskané pery,je to taký krém.

Blistex Condicioner-Má SPF 15 dobrý na leto...má mentolovu vonu a na perách chladí.




Labello Glamorous Gloss-Príjemná vona tropického ovocia.Má ako sa píše "natural" farbu  má malé trblietky ktoré na perách nie su vidno.

Vitalos med-To isté ako u čerešne zloženie je mastné,jeho medová vona mi ako u čerešne neprekáža.

Labello Angel Star-Ked som si kupovala tento balzam nečakala som že bude ružovo trblietavý (čo som čakať mohla že :D ) a takéto typy farby ružov,leskou nemám rada no tento sa aj dá...

Balea Splashy Watermelon-O ktorom som už písala že som si ho kupila...má melonovu vonu ktorá sa mi páči.Zatial som ho použila 2x ale zdá sa mi byť dobrý.


 Tak a toto su všetko moje balzamy :D :) Pokusim si nekupiť už žiadny pokial tieto aspon z polovice neminiem :D čo bude dosť takžké :)

Dufam že sa vám článok páčil a napíšte aké vy používate,ktoré vám vyhovuju a pod. :)

2 komentáre:

  1. Ty máš ale sbírku balzámů! :D Nalákala si mě na ten melounový, musím ho vyzkoušet :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lea:Tak ten ti doporučujem,asi jediný balzam po ktorom mám tak jemné pery :)

    OdpovedaťOdstrániť