streda 20. júla 2011

Shopping

Ahojte! :)
Predvčerom som bola v Trenčíne v Laugaríciu a to by som samozrejme nebola ja ak by som si niečo nepriniesla :) Kupila som si šedé tričko na ramienka a pár náušníc :)  
 


Tričko-Laugaricio konkrétny obchod neviem


Náušnice
                                                                                                                                                                            
Tieto náušnice su z obchodu Kik
                                                 

Na tento náramok som vždy pozerala ked som tam bola...páčil sa mi a teraz som si ho kupila :) No a až doma som zistila že už sa mi tak nepáči :D
                                    

Náušnice Laugarício-a vlastne všetky až na tie hviezdičky hore

                                                 
Tak tieto náušnice sa mi pášia najviac :)  

 A modré mašličky :)
                                                   
                                                             

A včera som bola v DM-drogerii...chuť nakupovať ved to poznáte ;) A tieto veci som si odtial priniesla:




Mala som chuť nakupovať laky! V pláne boli tieto a som nadšená zo značky Catrice vid. modrý a nude lak.Má užasné odtiene a presne takýto odtien modrej som hľadala...a maju tam aj odtiene nude a mám odtien ktorý sa volá Café.


Medová maska na vlasy,bola ešte aj nejaká biela a ružova...dnes vyskušam.

Aj ked som si povedala že na balzamy sa iba pozriem tak som mohla tušiť že to tak nedopadne :D Objavila som tam Baleu-melonový kelímok a neodolala som :D  :) 



    Linka na oči v pere-Essence




Tak a to je na dnes všetko :)   Idem si lakovať nechty  :)  :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára