utorok 23. augusta 2011

Busy

Ahojte.Viem že som dlhšie nenapísala príspevok no mala som aj dovod.Totiž ako som písala že máme doma mačku tak tá nam ostala do teraz (!) takže ráno chodím s nou von a ked sa minimálne po hodine vyčerpaná vrátim domou tak sa jej musím venovať a na pc mi už neostáva čas...nanajvýš si pozrieť email a niečo prečítať no do písania sa mi moc nechce...ale články pripravené mám takže už od dnes sa pokusim fungovať.

Včera som bola v Tescu niečo kupiť čo som si plánovala takže som aj nafotila.Hlavne som bola zvedavá na časopis JOY kedže tam ako som sa dočítala mali byť darčeky.Boli tam laky-červený lak s trblietkamy o ktorom som uvažovala potom ružový,zlaté tiene,fixátor na trblietky.



Časopis som iba narýchlo prelistovala a neviem či každé číslo je tak dobré ale toto sa im podarilo.A vybrala som si z darčekov ružový lak na nechty a zlaté tiene ktoré ani neviem či využijem ale chcela som ich vyskušať.


                                       ELLE v ktorom bol ako darček termálna voda Avéne.



  A časopis Kamarát ktorý nesmie chýbať! :D Rada si v nom prelistujem... :)

                       


•Klieštiky na riasy ktoré chcem už dlhšie no vždy som akosi zabudla že si ich chcem kupiť takže konečne ich mám :)



•štetec na tvárenku ktorý kupujem už tiež dlho :D



•Krém Garnier ktorý je na leto super a ktorý som už nutne potrebovala.Pleť zmatní takže sa neleskne...



Dalej som si dokupila tieto dve hrejivé masky na tvár ktoré mi vyhovuju a určite sa o nich ešte na tomto blogu dočítate.

 Ešte si chcem kupiť nejaký lesk na pery,tiene lebo tie už ani nemám a farebné ceruzky na oči takže v najbližšej dobe určite zavítam do drogérie :)


5 komentárov:

  1. koukám že vy jste k ELLE měli lepší dáreček jak my tady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jojo, uz jsem si potkanici poridila a zaciname se pratelit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Natálje:A vy ste čo mali ? Lebo tam bolo napísané že tam je bud termálna voda alebo parfém.

    JEDIKATS:Tak super :) Aj kamarátka si plánuje kupiť nejak teraz potkana :)

    Gabrielle - I LIKE IT FAST:Thank you :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. K Elle jste měli jiný dárek. My měli kosmetiskou taštičku. ALe je fajn, látková. Tahám jí v kabelce :-)

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Shaki:Už viem ktorá aj mi sme ju mali ale v staršom čísle.

    OdpovedaťOdstrániť