piatok 5. augusta 2011

New things

Ahojte.Prinášam nový článok tentokrát na temu "čo mám nové" :) Teda,nie že by bolo toho nejak veľa...
Takže začnime :D


Mám mačku! Síce iba na týžden ale lepšie ako nič no nie ? Hlavne ked od mala tužim po nejakom zvierati...ale už od toho času som sa s tým zmierila takže už dávno nechcem :)


Kocurik.Jasper!

Nový lak od Avonu-je modrý a je pekný! A aj ked som si hovorila že modrý už mám od značky Catrice tak dobre že napokon som si ho kupila pretože je uplne iný.Lak Catrice je odfotený v spodnom príspevku takže možte porovnať.



V skutočnosti nie je uplne presne ako na fotke...je krajší,živší,tmavší.Na nechtom vytvára peknu perleť :) Lakovalo sa s ním fajn no na mojom prste na fotke lak vyzerá tak bledo v skutočnosti krajší! :)




A aj ked som si zakázala chodiť do Dm-drogérie (a ostatných) tak som to tak brala že "okrem Dm-drogérie" a išla som do iných :D takže predvčerom som si z jednej priniesla tento krém od Nivey 




Tento krém je novší a určite ste ho už videli či už v obchode alebo v reklame v televizii či časopise.Krém má peknu vonu,dobru konzistenciu proste vyhovuje mi! :) Nivea má celkovo dobré krémy pretože nie je prvý (a určite nebude posledný! :D ) ktorý mi vyhovuje.






A dnes bola na rade dalšia drogéria :) Neplánovaná no o to lepšia :) Do tejto drogérie moc nechodím ale dnes som tam bola...je malá čiže maju o dosť menej vecí vlastne dosť málo aby som bola presnejšia :D Ale o to až tak nejde ide o to že ked som tam vošla išla som k dekoratívnej kozmetike.Hned som sa pobrala k lakom ktoré boli v košíku...mali tam všeliaké známe-neznáme značky a mali tam aj Coloramu! A kedže všade čítam ako ste si ich kupili nemohla som odolať :D Vybrala som si dva odtiene+lak značky "Regina" a ak vám táto značka niečo hovorí tak to isto bude balzam na pery značka Regina :D 


Prepáčte za kvalitu fotiek :D
  

 Tmavo zelený lak som hľadala už dlhšie takže ked som ho videla bola som fakt rada :) 
Odtien "Coral" som už videla u vás viacerých a páči sa mi :)
A potom "klasická" zelená.Síce ked som odišla z obchodu tak som nechápala že prečo dve zelené ked tam mali tak pekné farby nuž čo :D Ale jedno je isté! že tento obchod v najbližšej dobe opeť navštívim :) 




A dostávame sa na koniec článku.Síce by tu mala byť jedna kabelka ktoru som si dnes chcela kupiť ale nekupila ešte uvidím.A vy čo máte nové ? 


A chcem vám ešte oznámiť že ak vás tu bude viacej (snažte sa! :D ) tak usporiadam giveaway. 


Majte sa pekne :)

7 komentárov:

  1. dobry laky :P jo a hlidani kocicky - musi byt svanda :]

    OdpovedaťOdstrániť
  2. R:Je,no su s tým aj starosti :)
    J:Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeee ten zeleny mam taky...sice se mi doma smejou ze jsem v nem jak vodnik, ale me se moc libi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Colorama laky od Mayballine sú úžasné- doma vlastním viacero, fialový, zelený, a pod. tvoje sú fakt super- ale môj najobľúbenejší je taký telový, odtieň Cappucino. odpočúčam :-)

    Check my blog! http://pepe-stories.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť